0
Twój koszyk
Twój koszyk aktualnie jest pusty.
Klient

Producent część mechanicznych

Branża

motoryzacyjna
i lotnicza

Czas trwania

12 tygodni

Rok

2022

Cel

Ocena efektywności procesów

Klientem był twórca rozwiązań i producent część mechanicznych. Ogromne doświadczenie, szeroka gama produktów i wysoka jakość wykonania, bardzo bogaty park maszynowy i technologiczny.

Audytowane obszary:

  • Produkcja
  • Utrzymanie Ruchu
  • Planowanie
  • Przezbrajanie
  • Logistyka wewnętrzna
  • Layout
  • Kompetencje managerów
  • Struktura organizacyjna
  • Zapewnienie jakości
  • Technologia wytwarzania i park maszynowy
  • Magazyn

Zakres:

  1. Obserwacja wszystkich procesów zarządczych i operacyjnych w przedsiębiorstwie.
  2. Analiza danych wydajnościowych, kosztowych i jakościowych oraz weryfikacja wykorzystania zasobów przedsiębiorstwa.
  3. Ocena potencjału i identyfikacja obszarów, w których można wprowadzić usprawnienia.
  4. Rekomendacje działań, harmonogram wdrożenia, oszacowanie kosztów oraz zwrotu z inwestycji.
  5. Raport i prezentacja wyników, merytoryczna rozmowa pokazująca kierunek działań mających na celu wdrożenie działań usprawniających redukujących koszty i poprawiających funkcjonowanie firmy.

ROI

Zwrot z inwestycji rekomendowanych rozwiązań
12 miesięcy

Audyt był dla klienta informacją i weryfikacją stanu obecnego, co było naszym głównym założeniem. Natomiast był również inspiracją i motorem do działania dla wielu osób z audytowanych obszarów. Już podczas audytu pracownicy podłapali ideę ciągłego doskonalenia i zaczęli wdrażać proste rozwiązania. Dostarczony później kompletny raport stał się niejako instrukcją dla kierowników. Wyznaczono w nim priorytety działania, potrzebny czas i zasoby do wdrożenia oraz określono sposób mierzenia skuteczności wdrożonych akcji. Potwierdzeniem, że zrobiliśmy dobry audyt była rekomendacja naszej firmy dla kolejnego klienta.